بزرگترین کاروان جهیزیه و بسته‌های غذایی به نیازمندان اصفهان اهدا شد

همزمان با و سالروز ولادت حضرت علی (ع) خیران اصفهانی بزرگترین کاروان جهیزیه را برای نوعروسان نیازمند و سیل زده اختصاص دادند.

شهره شیرانی، مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های استان اصفهان و منطقه جنوب کشور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این کاروان شامل هزار سری جهیزیه در قالب شش تریلر و دو کامیونت است که در استان‌های اصفهان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود.

وی در خصوص اقلام این تعداد جهیزیه و وسایل زندگی، افزود: این تعداد جهیزیه شامل اقلام ضروری زندگی مانند یخچال، اجاق گاز، فرش، پتو، سرویس تفلون و سرویس چینی است.

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های استان اصفهان و منطقه جنوب کشور با اشاره به اینکه تمام هزینه این کاروان را خیران نیکوکار اصفهانی تأمین کرده‌اند، تصریح کرد: برای تأمین هزار سری جهیزیه خیران اصفهانی ۲۵ میلیارد ریال کمک کردند.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی در اصفهان گفت: در آستانه نوروز هفت هزار بسته غذایی برای خانوارهای نیازمند شامل برنج، رب، روغن، ماکارونی، حبوبات، گوشت و مرغ و یک بسته مواد ضدعفونی کننده شامل ماسک، ژل و محلول‌های ضدعفونی کننده برای نیازمندان استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است این کاروان بزرگترین کاروان جهیزیه برای کمک به نیازمندان است.

کد خبر 413987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.