شهروندان، برای تهیه مواد ضدعفونی شهرداری را یاری کنند

سرپرست شهرداری سقز با بیان اینکه وضعیت مالی شهرداری سقز مطلوب نیست، گفت: از خیران و شهروندان درخواست می‌کنیم در این وضعیت به شهرداری کمک کنند.

به گزارش ایمنا، کیوان شهلایی اظهار کرد: از جمعه قبل و با شیوع کرونا در این شهرستان، با ضدعفونی بازار بالا و پایین و همچنین مراکز ورزشی، مساجد و اماکن عمومی، عملیات پیشگیرانه از ویروس کرونا را آغاز کردیم و هر شب عملیات ضدعفونی در تمام معابر اصلی و فرعی شهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ضدعفونی شهر با استفاده از کمک ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و جهاد انجام می‌شود، افزود: هر شب نیروهای تلاشگر شهرداری طبق برنامه تنظیم شده، معابر اصلی و فرعی و همچنین اماکن پرتردد را ضدعفونی می‌کنند.

سرپرست شهرداری سقز با بیان اینکه خانه‌های سازمانی کارکنان ارتش در سقز نیز ضدعفونی می‌شود، اضافه کرد: میدان تره بار و میدان دلارفروشان سقز که محلی پر تجمعی است، برای جلوگیری از ویروس کرونا ضدعفونی خواهد شد.

شهلایی با بیان اینکه وضعیت مالی شهرداری سقز مطلوب نیست، گفت: از خیران و شهروندان درخواست می‌کنیم در این وضعیت به شهرداری کمک کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان از اهدای کمک‌های نقدی یا مواد ضدعفونی حتی وایتکس به شهرداری دریغ نکنند، زیرا احتیاج به همکاری و کمک آن‌ها داریم.

سرپرست شهرداری سقز یادآور شد: سفارش تولید دو هزار ماسک به یک واحد تولیدی معتبر داده شده است تا در اسرع وقت این اقلام در محلات کمتر برخوردار همچون بهارستان، تازه‌آباد، شریف آباد و قوخ، به صورت رایگان توزیع شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 413768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.