آموزش درس‌های قرآن و معارف مدارس در رادیو

مهم‌ترین اخبار آموزش و پرورش هفت روز گذشته را در بسته خبری آموزش و پرورش ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۹ تا شنبه ۱۷ اسفند ماه خبر داد.

توکلی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور همراهی با آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که در مهلت ۱۶ تا ۲۷ بهمن ۹۸ موفق به ثبت نام نشدند، مهلت مجدد برای ثبت‌نام در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد.

نگران پرداخت شهریه مدرسه نباشید

دبستان شهید فخرایی بوشهر با اقدام مثبت خود در بلامانع دانستن دیرکرد در پرداخت شهریه توسط خانواده دانش آموزان و همچنین صرف هزینه جشن سالانه نوروزی خود برای کمک به خیریه‌های حوزه سلامت به درستی سهم خود را در کم کردن نگرانی خانواده‌ها ادا کرده و در جهت آرامش بخشیدن به بخشی از جامعه قدم برداشته است.

در متنی که توسط عبدالمحمد شعرانی، مؤسس دبستان غیردولتی پسرانه شهید فخرایی بوشهر منتشر شد، آمده است:

"خانواده‌های عزیز دبستان شهید فخرایی
با سلام و آرزوی سلامتی و تندرستی شما عزیزان. در این روزهای سخت که همدلی و همراهی همدیگر را می‌طلبد. این دبستان اعلام می‌دارد، خانواده‌های عزیز به ویژه آنان که شغل‌های مرتبط با کسب و کار بازار دارند و به علت رکود بازار دچار مشکل شده اند نگران پرداخت شهریه نباشند و هیچ گونه عجله‌ای برای پرداخت نیست.
پرداخت شهریه تا رسیدن به روزهای عادی از نظر این دبستان بلامانع می‌باشد."

اسکان در مدارس ممنوع شد

کمیته پیشگیری و مقابله با کرونا در اماکن ورزشی و گردشگری، اسکان مسافران در مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی، اقامتگاه‌های دولتی و زائرسراها و همچنین برپایی کمپ‌های مسافرتی را در تعطیلات نوروز، ممنوع کرد.

آموزش درس‌های قرآن و معارف مدارس در رادیو

شبکه رادیویی قرآن با توجه به شیوع کروناویروس و تعطیلی مدارس اقدام به تولید و پخش برنامه‌ای تحت عنوان «ساعت قرآن» جهت آموزش دروس قرآن و معارف مدارس کرده است.
دانش آموزان پایه‌های هفتم تا یازدهم می‌توانند این دروس را به شرح ذیل از رادیو قرآن بشنوند:
روزهای شنبه، پایه هشتم (قرآن - پیام آسمانی)
روزهای یکشنبه پایه هشتم (قرآن - پیام آسمانی)
روزهای دوشنبه، پایه نهم (قرآن، پیام آسمانی)
روزهای سه شنبه، پایه دهم (دین و زندگی)
روزهای چهارشنبه، پایه یازدهم (دین و زندگی)
روزهای پنجشنبه، پایه یازدهم (دین و زندگی)

کد خبر 413720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.