۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
برنامه‌های رادیو در دهه کرامت

رادیو ایران، معارف و نمایش به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، ویژه‌برنامه‌هایی را در نظر گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی صداوسیما، ویژه‌برنامه «ایوان آئینه» همزمان با میلاد بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) از رادیو معارف پخش می‌شود.

این برنامه که به تهیه‌کنندگی ابوالفضل سلیمانی و با اجرای محبوبه شیرعلی روی آنتن می‌رود و به تبیین راهکارهای کسب وجاهت نزد خداوند با توجه به ویژگی‌های حضرت فاطمه معصومه (س) می‌پردازد، امروز پخش خواهد شد.

رادیو ایران نیز به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت ویژه‌برنامه‌های «بهار جان»، «خانه و خانواده»، و «با کریمان» را پخش می‌کند. «با کریمان» ویژه‌برنامه رادیو ایران به تهیه‌کنندگی حسین معصومی از چهارشنبه _یازدهم خردادماه_ بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ از رادیو ایران پخش خواهد شد.

برنامه «یک آسمان کرامت» نیز از رادیو معارف به تبیین مفهوم شفاعت از منظر اهل بیت (ع) می‌پردازد و از حرم مطهر حضرت معصومه (س) به صورت زنده پخش می‌شود. این ویژه‌برنامه به تهیه‌کنندگی سیدمحمدعلی حسینیان و اجرای حسین حیدری هر شب ساعت ۲۲:۰۰ برای شنوندگان پخش می‌شود.

برنامه رادیویی "بخوان به نام پروانه" نیز ویژه دهه کرامت از رادیو نمایش پخش می‌شود. این برنامه درباره مقام زن در جامعه اسلامی به بحث و گفت‌وگو با مخاطبان همراه با گزارش میدانی در این خصوص می‌پردازد و دیدگاه اسلام و قرآن در این باره را بیان می‌کند. این برنامه مقام و منزلت والای زن در جامعه اسلامی را نشان می‌دهد.

"بخوان به نام پروانه" به تهیه‌کنندگی امیرهوشنگ کریم‌نیا، نویسندگی سهیلا خدادادی و گویندگی امین بختیاری و نسرین زارع از یازدهم تا سیزدهم خردادماه، ساعت ۹ صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود.

کد خبر 579130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.