بارش های پراکنده شنبه نیمه غربی استان اصفهان را فرامی‌گیرد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: مناطق مرکزی استان اصفهان تا روز شنبه غبار آلود است و از بعد از ظهر آن سامانه ناپایدار ضعیف بارشی در غرب، جنوب و شمال غرب استان فعال خواهد شد.

زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه جوی آرام و پایدار از امروز تا شنبه در استان اصفهان حاکم است، اظهار کرد: غبار محلی در مناطق صنعتی و مرکزی استان در این مدت پیش بینی می‌شود؛ همچنین وضعیت جوی سایر مناطق نیز صاف تا کمی ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

وی با اشاره به ورود سامانه ناپایدار بارشی ضعیف به استان از اواسط روز شنبه، افزود: بارش‌های پراکنده در بسیاری از مناطق به ویژه غرب، جنوب غرب و شمال اصفهان پیش بینی می‌شود؛ این سامانه تا روز یکشنبه در استان فعال است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، ادامه داد: کاشان با دمای ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای شش درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

سیدان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه صبح فردا به دمای صفر درجه می‌رسد.

کد خبر 413602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.