ساعت هوشمند اوپو چه شباهت هایی با اپل واچ دارد؟

شرکت اوپو قرار است در شانزدهم اسفند یک ساعت هوشمند جدید معرفی کند که شباهت ظاهری بسیار زیادی به اپل واچ دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، طبق آخرین گزارشات اعلام شده در صفحه رسمی اوپو، ساعت هوشمند جدید اپو (Oppo Watch) در تاریخ شانزدهم اسفند همزمان با رویداد رونمایی از گوشی Find X۲، معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد که این ساعت هوشمند به سیستم عامل "Wear OS" گوگل مجهز باشد.

بدنه گوشی هوشمند جدید اوپو و اپل واچ بسیار شبیه به یکدیگر است، اما این دو محصول دارای تفاوت‌های بسیار جزیی نیز هستند. به عنوان مثال ساعت هوشمند اوپو فاقد Digital Crown اپل واچ است؛ در عوض، ساعت هوشمند اوپو دارای دو دکمه در یک طرف ساعت بوده و به دکمه بزرگ مشابه سایر دستگاه‌های Wear Os مجهز است. علاوه بر این، بندهای ساعت هوشمند اوپو نیز تفاوت‌هایی با ساعت هوشمند اپل دارد.

به نظر می‌رسد که اوپو واچ قابلیت دریافت تماس را دارد و اگر کاربر نتواند به تماس ورودی پاسخ دهد، می‌تواند وضعیت خود را با ارسال پیام کوتاه به شخص تماس گیرنده اطلاع دهد. با توجه به تصاویر منتشر شده از سوی اپو، مشخص شده است که Oppo Watch دارای یک بلندگوی تلفنی است که می‌توان از طریق آن به مکالمه پرداخت.

طبق تصاویر منتشر شده، ساعت هوشمند اوپو دارای صفحه نمایش مربعی شکل ۱.۹۱ اینچی با گوشه‌های خمیده است. به نظر می‌رسد که اوپو واچ به قابلیت ECG نیز مجهز باشد؛ بنابراین امکان دریافت نوار قلب و تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی را به کاربر می‌دهد. این امکان یکی از پیشرفته‌ترین قابلیت‌های سنجش و پایش سلامت در دستبندها و ساعت‌های هوشمند است. ساعت هوشمند جدید در دو رنگ مشکی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد.

کد خبر 413365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.