حضور جدی شهرداری برای مقابله با کرونا تا پایان سال

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پایان بحران کرونا دقیقا مشخص نیست بنابراین به نظر می‌رسد حداقل تا پایان سال حضور جدی عوامل شهرداری در حوزه های مختلف نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در ابتدای دویست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در ۱۰ روز گذشته، کشور رسماً وارد چالش جدی ایپدمی کرونا شد که لازم بود بهتر و سریع‌تر این موضوع مدیریت می‌شد، اظهار کرد: با این حال در زمان فعلی، تضعیف روحیه عمومی و دامن زدن به شایعات و ناامیدی به مصلحت جامعه نخواهد بود.

وی افزود: پایان بحران کرونا دقیقاً مشخص نیست بنابراین به نظر می‌رسد حداقل تا پایان سال حضور جدی عوامل شهرداری در حوزه‌های مختلف نیاز است و باید تمام امکانات و منابع خود را جهت مبارزه با ایپدمی کرونا و پیامدهای آن بسیج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر آماده‌باش تجهیزات و نیروهای آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری برای ضدعفونی کردن شهر تهران، تصریح کرد: سازمان حمل‌ونقل برای ضدعفونی کردن حمل‌ونقل عمومی، معاونت فرهنگی اجتماعی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای کمک به پیشگیری و اطلاع‌رسانی به خانواده‌های محروم یا آسیب دیده در خدمت شهروندان خواهد بود.

وی ادامه داد: خیرین و چهره‌های شاخص کشور که در مواقع سیل و زلزله و یا اربعین حسینی نقش آفرینی می‌کنند، این‌بار نیز در بحران کرونا کمک‌کننده باشند زیرا در این شرایط سخت، چنین اقداماتی از اجر معنوی والایی در پیشگاه خداوند و اهل بیت برخوردار خواهد بود.

هاشمی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت مردمی در کنترل شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان در آزمون خدمت به مردم در مقابله با کرونا، سرافراز شده و بتوانند از هموطنان دستگیری کنند.

کد خبر 413329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.