۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
آغاز طرح ضد عفونی دماوند

شهردار دماوند گفت: طرح ضد عفونی کردن سطح شهر دماوند با هدف پیشگیری از شیوع بیماری های مسری به ویژه ویروس کرونا از آغاز شد.

به گزارش ایمنا، عباس صفری اظهار کرد: شهرداری دماوند همزمان با اعلام مراجع ذی‌صلاح مبنی بر پیشگیری از شیوع بیماری‌های مسری به ویژه ویروس کرونا تمام امکانات را جهت ضدعفونی کردن تمامی نقاط مختلف شهر با اولویت مسیرهای پرتردد و اماکن عمومی در دستور کار قرار داد.

وی افزود: یکی از اقدامات شهرداری در این راستا، طرح ضدعفونی کردن سطح شهر است که از شب گذشته محورهای اصلی به ویژه بلوار آیت‌الله خامنه‌ای به دلیل تردد شهروندان و مسافران محور تهران – فیروزکوه آغاز شد.

شهردار دماوند با بیان اینکه این طرح تا روز جمعه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در این راستا شهرداری دماوند جهت رفاه حال شهروندان این اقدام را شبانه ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه‌شب و با مواد ضدعفونی کننده مورد تأیید شبکه بهداشت آغاز شد و شامل بلوارهای اصلی و فرعی نیز می‌شود.

صفری گفت: در تلاش هستیم فضای عمومی را در حد ممکن عاری از این ویروس کنیم تا شهروندان دماوندی بدون نگرانی و با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد کنند.

وی ادامه داد: شهرداری ضدعفونی کردن مساجد و حسینه های سطح شهر، تاکسی‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی، سرویس‌های بهداشتی عمومی، پارک‌های عمومی و سایر اماکن محل تجمع را در دستور کار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 413279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.