سرنوشتی تکراری در انتظار جواهر انگلیسی دورتموند؟

لواندوفسکی، هوملز و گوتزه بازیکنان مطرحی هستند که یک وجه مشترک دارند؛ آن‌ها فوتبال خود را از دورتموند شروع کرده اند اما سر از بایرن مونیخ در آورده اند. انگار دورتموند برای ستاره‌های جوان جای ماندن نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اتفاق جدیدی نیست اگر دوباره این فصل هم شاهد جابجایی ستاره‌ها میان دو تیم دورتموند و بایرن مونیخ باشیم. هرچند این جابجایی ها معمولاً در مورد فوق ستاره‌ها یک طرفه است و مدت هاست که دورتموند بازیکنان کلیدی خود را به رقیب دیرینه خود در آلمان می‌فروشد.

فقط در طی چند سال گذشته، بازیکنانی مثل لواندوفسکی، هوملز و گوتزه ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک را ترک کرده و پا در آلیانز آرنا گذاشته اند. نکته جالب‌تر این است که پس از ناموفقیت یا کاهش میزان آمادگی گوتزه و هوملز، این دو بازیکن دوباره به دورتموند برگشتند.

به هر ترتیب، بسیاری هواداران دورتموند انتظار دارند که سریال فروش ستاره‌ها به بایرن پایان یافته باشد و حداقل دورتموندی‌ها دیگر این بازیکنان را در اختیار جدی ترین رقیب خود در رقابت‌های داخلی قرار ندهند.

در همین راستا، جیدون سانچو انگلیسی که آمار و عملکرد بسیاری خوبی از خود به نمایش گذاشته، از دیگر بازیکنانی است که احتمالاً در طی بازه‌های نقل و انتقالاتی پیش رو دورتموند را به سمت مونیخ ترک کند.

در مصاحبه اخیر واتسکه، مدیرعامل باشگاه دورتموند درباره شایعات پیرامون پیوستن این بازیکن جوان به بایرن، گفته است: "مشخص نیست که در آینده چه اتفاقی بیفتد. اما در حال حاضر سانچو قصد رفتن ندارد. "

زمانی که خبرنگار کیکر از مدیرعامل دورتموند درباره مشکلات مالی و احتمال فروش سانچو به همین دلیل پرسید، وی پاسخ داد: "بحث پول به هیچ عنوان مطرح نیست. با سانچو و مدیربرنامه اش رابطه خوبی داریم و بهترین اتفاق برای ما ماندن او در تیم است. ما پول کافی داریم و حالا جام می‌خواهیم. برای ما ماندن سانچو بهتر از رفتن اوست. "

با وجود اینکه واتسکه امیدوار است سانچو در تیمش باقی بماند، اما همیشه اتفاقات، باب میل افراد پیش نمی‌روند. باشگاه دورتموند در طی سالیان اخیر با بازیکنان جوان عملکرد درخشانی داشته و البته همیشه به خاطر مسائل مالی تن به فروش این بازیکنان داده است. در مورد جیدون سانچو، باید صبر کرد و دید در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد، به هر حال این بازیکن تا سال ۲۰۲۲ با دورتموند قرارداد دارد و شنیده‌ها حاکی است که وی نسبت به آینده تیم فعلی خود خوشبین است.

کد خبر 413268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.