۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
ساخت بیمارستان کرونا در یزد

در این بسته خبری از تامین ۲۲ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده برای فضاهای عمومی تا کاشت ۵۶۰ اصله درخت در پایتخت و لغو فعالیت‌های ورزشی شهرداری گرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

راه‌اندازی سرویس دسترسی از راه دور به رایانه‌های شهرداری مشهد

محمدجواد رجائیان، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از تأمین زیرساخت و راه‌اندازی سرویس دسترسی از راه دور به رایانه‌های سازمان فاوا خبر داد.

میکروب زدایی شهر قزوین زیر نظر مراکز بهداشتی انجام می‌شود

مجتبی منتظری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، از انجام اقدامات پیشگیرانه مدیریت شهری برای مقابله با کرونا ویروس خبر داد و گفت: ضدعفونی و میکروب زدایی خیابان‌ها و معابر اصلی و پرتردد شهر قزوین زیر نظر مراکز بهداشتی انجام می‌شود.

تأمین ۲۲ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده برای فضاهای عمومی شهرداری

رضا کرمی محمدی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تأمین ۲۲ هزار لیتر آب ژاول برای ضدعفونی کردن فضاهای عمومی متعلق به شهرداری تهران خبر داد.

برکناری معاون پایانه‌های مشهد به دلیل اهمال در پایش کرونا

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد از برکناری معاون اجرایی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد به دلیل سهل انگاری در پایش کرونا خبر داد.

اجرای طرح آسفالت محله به محله در اهواز

پرویز دغاغله، سرپرست شهرداری منطقه ۴ اهواز گفت: عملیات طرح آسفالت محله به محله در این منطقه در حال اجرا است.

کاشت ۵۶۰ اصله درخت در پایتخت

علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اعلام کرد: ۵۶۰ هزار اصله از انواع درختان مقاوم و سازگار با شرایط آب و هوایی شهر تهران در هفته درختکاری و به مناسبت استقبال از سال نو کاشته می‌شود.

ساخت بیمارستان زیستی یزد با هدف مقابله با ویروس کرونا

پس از تصویب ساخت بیمارستان زیستی شهر یزد در کنار بیمارستان شهید صدوقی (ره) در شورای اسلامی شهر یزد، به منظور مقابله با بیماری کرونا و خدمات رسانی به بیماران استان، عملیات عمرانی ساخت آن از امروز صبح آغاز شد.

ضدعفونی روزانه میدان میوه و تره‌بار تبریز

به منظور پیشگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی، میدان میوه و تره بار تبریز روزانه توسط شهرداری تبریز ضدعفونی می‌شود.

لزوم تأمین مواد ضدعفونی کننده برای مبلمان و معابر شهری

جهانگیر شاهمرادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: شهرداری‌ها باید مواد ضدعفونی کننده برای مبلمان و معابر شهری تأمین کنند و در این خصوص مانعی وجود ندارد.

لغو فعالیت‌های ورزشی شهرداری گرگان

حسن افروشه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در پست اینستاگرامی این شهرداری از لغو فعالیت‌های ورزشی به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

کد خبر 413217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.