توزیع ۴ هزار بسته بهداشتی بین شهروندان گنبدکاووس

شهردار گنبدکاووس گفت: چهار هزار بسته بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا از اواسط هفته جاری بین شهروندان توزیع می‌شود.

به گزارش ایمنا، منصور طعنه‌گنبدی گفت: این بسته‌های بهداشتی با اختصاص دو میلیارد ریال اعتبار توسط شهرداری سفارش داده شده که بعد از تحویل بلافاصله از چند روز آینده توزیع آن‌ها آغاز می‌شود.

وی افزود: توزیع این بسته‌های بهداشتی میان شهروندان محلات آسیب‌پذیر و هدف طرح بازآفرینی شهری گنبدکاووس شامل سیدآباد، بدلجه، مدرسی و چای‌بویین انجام خواهد شد.

شهردار گنبدکاووس با اشاره به اهمیت انجام ضدعفونی امکان عمومی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌های خطی و آژانس‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و آتش نشانی، ترمینال مسافربری، سرویس‌های بهداشتی عمومی سطح شهر، وسایل بازی پارک‌ها و دو جایگاه سی‌ان‌جی فعال در شهر در حال انجام است.

طعنه گنبدی افزود: از ساعت ۲۴ امشب با همکاری کل مجموعه آتش‌نشانی و خدمات شهری شهرداری، کار ضدعفونی معابر اصلی و فرعی گنبدکاووس با استفاده از ماشین آتش‌نشانی و پمپ‌های دستی قابل حمل با نفر آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: ساختمان فرمانداری، دادگستری، شهرداری و پارکینگ‌های عمومی گنبدکاووس ضدعفونی شده و با همکاری بانک‌ها در تأمین مایع ضدعفونی کننده، تمام بانک‌های سطح شهر به عنوان محل‌های پرتردد ضدعفونی می‌شود.

شهردار گنبدکاووس گفت: توزیع ماسک و دستکش بین کارگران خدمات شهری و فضای سبز، کارکنان اداری شهرداری گنبدکاووس با هدف ارتقای سلامت آنان در حال انجام است.

منبع: ایرنا

کد خبر 412963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.