۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کمبود مواد ضدعفونی در جیرفت

شهردار جیرفت از کمبود مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی اماکن و معابر عمومی شهر ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایمنا، نعمت‌الله حسین زاده با اشاره به آمادگی شهرداری جیرفت برای رفع دغدغه‌های شهروندان در زمینه پیشگیری از شیوه کرونا ویروس، اظهار کرد: با همکاری مرکز بهداشت هشدارهای بهداشتی در قالب اقدامات فرهنگی تبلیغاتی منتشر شده است.

وی از پاکسازی و گندزدایی معابر عمومی و جوی‌های سطح شهر جیرفت خبر داد و افزود: اگر چه دسترسی به مواد ضدعفونی کننده سخت شده است و حتی دستگاه‌های متولی صیانت از بهداشت عمومی در تهیه ماسک دچار مشکل هستند، اما شهرداری جیرفت با بکارگیری نیروهای خود اقدام به ضدعفونی معابر عمومی کرده است و در ادامه ضدعفونی اتوبوس‌ها، ایستگاه‌های توقف تاکسی‌ها و ساختمان شهرداری را انجام خواهیم داد.

شهردار جیرفت از ساماندهی وضعیت بازار تره بار واقع در بلوار هلیل و پاکسازی آن خبر داد و اظهار کرد: با همکاری دامپزشکی و با دستور دادستان نسبت به جمع‌آوری مراکز خرید و فروش و ذبح طیور در مجاورت بازارچه تره بار اقدام شده است.

حسین‌زاده گفت: اگر چه به دفعات برای رفع سد معبر بازار تره‌بار اقدام شده است، اما افرادی مشغول خرید و فروش طیور هستند که شرایط خاصی دارند، ولی بهداشت عمومی در اولویت است.

وی از نظارت ۲۴ ساعته بر میدان دام این شهر خبر داد و گفت: بر این محل نظارت کامل داریم و تنها مشکل ما کمبود مواد ضدعفونی کننده و ماسک است و لازم است.

شهردار جیرفت تصریح کرد: یک نوع ماسک به قیمت سه تا ۲۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شود، بنابراین باید با تدبیر بیشتر برای دسترسی راحت عموم شهروندان به اقلام بهداشتی چاره‌اندیشی شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 412954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.