بهره‌برداری از جایگاه سوخت شهر ونک

شهردار ونک از بهره‌برداری از جایگاه سوخت این شهر خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه بیش از هشت میلیارد از محل منابع داخلی شهرداری ونک هزینه شده است.

سیدمحمد صدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای پروژه جایگاه سوخت شهر ونک سال ۹۶ کلنگ‌زنی شد و با همکاری شورای اسلامی این شهر و کارکنان شهرداری پس از دو سال تکمیل و بهره‌برداری شد.

وی گفت: این جایگاه سوخت در بلوار اصلی ورودی شهر ونک در زمینی با مساحت یک‌هزار و ۲۸۰ مترمربع احداث شده و دارای دو مخزن ۴۸ هزار لیتری با چهار نازل (دو نازل بنزین و دو نازل گازوئیل) است.

شهردار ونک افزود: یکی از ضرورت‌های احداث این جایگاه، وجود منطقه گردشگری چشمه ناز ونک است، زیرا یکی از ابتدایی‌ترین زیرساخت‌های موردنیاز یک منطقه گردشگری وجود یک جایگاه سوخت است و البته سال‌ها شهروندان و گردشگران از نبود این امکان رنج می‌بردند.

صدری ادامه داد: تا قبل از احداث جایگاه سوخت، نگهداری و عرضه غیر ایمن سوخت در شهر ونک با توجه به فاصله ۳۰ کیلومتری مرکز شهرستان تا این شهر خطرات همراه داشت، از این رو نیاز بود محلی برای سوخت‌گیری مجاز احداث شود.

شهردار ونک با بیان اینکه جایگاه سوخت توسط شهرداری احداث و بهره‌برداری و عرضه سوخت نیز کامل در اختیار شهرداری است، تصریح کرد: در حال حاضر در دو شیفت روزانه عرضه سوخت در جایگاه انجام می‌شود، اما در فصول بهار و تابستان که ورود گردشگران و عشایر افزایش می‌یابد ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند.

صدری خاطرنشان کرد: در مجاورت جایگاه سوخت شهر ونک، پروژه مجتمع رفاهی در زمینی با زیربنای ۱۸۰ مترمربع در حال اجرا بوده و تاکنون دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال برای ساخت آن هزینه شده است و امیدواریم تا اردیبهشت ماه سال آینده تکمیل و بهره‌برداری شود.

کد خبر 412510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.