تعطیلی ۴ مرکز شهری در ورنامخواست

شهردار ورنامخواست گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، ورزشگاه شهرداری، فرهنگسرای شهروند، زورخانه و بازار روز شهر تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از لنجان، علیرضا اطهری‌فر در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ تدابیر لازم جهت مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا به مسئولان واحدهای شهرداری ورنامخواست، اظهار کرد: با توجه به لزوم آمادگی برای پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری کرونا شهرداری ورنامخواست درحالت آماده‌باش قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه مدیریت شهری همواره در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به شهروندان فعالیت داشته و با نصب بنرهای آموزشی اقدامات مؤثری را در این زمینه انجام داده است، در خصوص آموزش شهروندان برای کنترل و پیشگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا نیز از طرح‌های آموزشی وزارت بهداشت در قالب بنر استفاده شده است.

شهردار ورنامخواست با بیان اینکه حفظ سلامت و ایمنی شهروندان برای مدیریت شهری در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: به دلیل تردد زیاد شهروندان، فضاهای عمومی شهر به صورت مستمر گندزدایی و ضدعفونی می‌شود، کارکنان معاونت خدمات شهری شهرداری ورنامخواست اقدامات لازم را برای ضد عفونی کردن فضاهای ویژه بهداشتی از جمله سرویس‌های بهداشتی شهر و شارژ مرتب ظروف حاوی مواد شوینده انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: گندزدایی و ضدعفونی کردن ایستگاه‌های اتوبوس، آبخوری‌ها، دیوارها، درها و دستگیره‌های اماکم عمومی صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار ورنامخواست عنوان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، ورزشگاه شهرداری، فرهنگسرای شهروند، زورخانه و بازار روز شهر تعطیل شد.

اطهری‌فرد تاکید کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم تنها در صورت ضرورت از منازل خود خارج شوند و در اماکن عمومی و پس از بازگشت به منزل بهداشت فردی را رعایت کنند.

کد خبر 412407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.