روایت ترکی از حضور وزیر بهداشت در مجلس

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: وزارت بهداشت و درمان اعلام کرد آمادگی کامل در جهت پیشگیری و درمان بیماری کرونا را دارد.

اکبر ترکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون حضور وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت و درمان برای ارائه اقدامات انجام شده در مورد مقابله با کرونا اظهار کرد: روز گذشته وزیر بهداشت و درمان گزارشی از اقدامات وزارتخانه در جهت جلوگیری از شیوع بیماری مطرح کرد و در ادامه به بررسی روش‌های تأثیرگذار در جهت پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا پرداخت. وزارت بهداشت و درمان، مطبوعات و صدا و سیما با آموزش‌های بهداشت فردی می‌توانند در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کشور تأثیر گذار باشند.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی در بحث حمل و نقل هوایی و بین شهری، شهرداری‌ها پیرامون ضدعفونی کردن وسایل نقلیه عمومی و وزارت آموزش و پرورش در جهت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها می‌توانند با همکاری با وزارت بهداشت و درمان از گسترش بیماری کرونا جلوگیری کنند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: وزارت بهداشت و درمان اعلام کرد آمادگی کامل در جهت پیشگیری و درمان بیماری کرونا را دارد. کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه، بودجه مجزایی را به صورت نقدی در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار داده است.

وی ادامه داد: وزیر بهداشت آمار کشته شدگان مبتلا شده به بیماری کرونا را ۱۲ نفر اعلام کرد. ادعای یکی از نمایندگان مبنی بر کشته شدن ۴۰ نفر در اثر کرونا نیز مورد بررسی قرار گرفت و اعلام شد این تعداد فوت در اثر بیماری کرونا وجود نداشته است.

کد خبر 412168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.