کاهش مسافران متقاضی مهمانپذیرها در اصفهان به دلیل شیوع کرونا

رئیس اتحادیه مهمان‌پذیران اصفهان گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع این بیماری، مراجعه مسافران به مهمان پذیرها بسیار کاهش پیدا کرده است.

اسداله عدالت پناه درباره اقدامات اتحادیه به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به توصیه‌های اداره کل بهداشت استان اصفهان، از تمامی کارکنان خواسته شده به صورت پیوسته دست‌های خود را با آب و مواد شوینده و ژل‌های مخصوص ضد عفونی، از دست دادن با مشتریان به صورت جدی پرهیز کنند و در صورتی که فرد مشکوکی مشاهده شد به اتحادیه اطلاع دهند.

وی افزود: همچنین از مسئولان مهمان‌پذیرها خواسته شد، سطوح و محیط‌های عمومی را پیوسته با مواد ضد عفونی کننده مانند الکل‌های بالای ۶۰ درصد، ضد عفونی کنند.

رئیس اتحادیه مهمانپذیران اضافه کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، از پذیرش حیوانات خانگی در این محل‌ها جلوگیری به عمل می‌آید، کارکنان نیز از دست دادن و روبوسی در محل کار به جد منع شده‌اند.

عدالت پناه خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل شیوع این بیماری، مراجعه مسافران به مهمان‌پذیرها بسیار کاهش پیدا کرد و این واحدهای صنفی نیز در حل بازسازی به منظور کسب آمادگی لازم برای ایام نوروز است.

کد خبر 412113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.