انبار بزرگ ماسک تقلبی N95 در اصفهان کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از کشف انبار بزرگ ماسک تقلبی N95 در شهر اصفهان خبر داد.

غلامرضا صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه گشت‌های مشترک تعزیرات، سازمان صنعت، معدن تجارت و دانشگاه علوم پزشکی با توجه به فضای متأثر از بیماری کرونا فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: این گشت‌ها واحدهای تولیدی و توزیع و فروش اقلام بهداشتی را بازرسی و با هر گونه تخلف برخورد جدی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه روز گذشته به دنبال انجام این گشت‌ها انبار بزرگ ماسک‌های N95 تقلبی در اصفهان کشف شده است، افزود: این ماسک‌ها به صورت زیرزمینی و زیرپله‌ای در اصفهان تولید و در بازار عرضه می‌شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان اضافه کرد: پرونده این تخلف در حال بررسی و رسیدگی است و به زودی حکم متخلفان این پرونده صادر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در استان اصفهان با هر گونه امتناع از عرضه ماسک و دیگر اقلام بهداشتی، احتکار این اقلام و همچنین فروش با قیمت بیش از بهای تعیین شده برخورد جدی خواهد شد، افزود: مردم می‌توانند هر گونه تخلف در این زمینه را به سامانه ۱۹۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۱۲۴ سازمان صنعت و معدن تجارت اعلام کنند.

صالحی در خصوص بازرسی از داروخانه‌ها در خصوص فروش اقلام بهداشتی و ضدعفونی نیز اظهار کرد: برخی از داروخانه‌ها ماسک برای عرضه ماسک ندارند و بازرسی‌ها از این مراکز به صورت روزانه ادامه دارد.

کد خبر 411995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.