محمدی: تعطیل نشدن مدارس اصفهان جای تاسف و تامل دارد

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان به تعطیل نشدن مدارس در اصفهان به دلیل مقابله با شیوع کرونا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ما می‌گوئیم به‌جای ترس باید مراقب بود ولی مراقبت فقط برای مردم نیست بلکه مسئولیت هم وظایفی دارند که باید به آن عمل کنند.

وی ادامه داد: این همه استان‌های همجوار مدارس را تا پایان هفته تعطیل کرده ولی مدارس در اصفهان باز هستند؛ واقعاً جای تأسف و تعجب دارد!

به گزارش ایمنا، بر اساس تصمیم‌گیری در جلسه کنترل و پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا امروز (دوشنبه) هیچکدام از مدارس استان اصفهان تعطیل نبوده و همگی باز هستند.

کد خبر 411959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    4 0
    جناب محمدی نگران نباشید! خودمان دانش آموزان را به مدرسه نفرستادیم. امروز خیلی از مدارس اصفهان تعطیل است! وقتی اعضای شورای شهر تهران و رییس دانشگاه علوم پزشکی قم به ویروس آلوده می شوند، ما نمی توانیم به این دو نهاد اعتماد کنیم. این ها قدرت تصمیم گیری و عمل برای سلامتی خودشان را هم ندارند.
  • مهمان IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    2 0
    نگران نباشید! مادران بی دلیل مشهور نشدند که بهشت زیر پایشان است. آنها نگذاشتند کسی به مدرسه رود؛ اما امیدوارم تعطیلی ها تا پایان سال۹۸ باشد؛ چون هوا سرداست و امکان این‌که کرونا افزایش یابد زیاد است؛اما خب تصمیم با بزرگان است و ما چیزی نمی گوییم...
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    0 0
    مردم همیشه از مدیران مسئولیت ناپذیر جلوترند. خودشان بچه ها را به مدرسه نفرستادند. برنامه صبح بخیر اصفهان با رانندگان محترم سرویس مدارس هراتی مصاحبه کرد و هر چند راننده مصاحبه شده گفتند فقط یک یا دو مسافر داشته اند!