ضدعفونی اتوبوس‌های شهری سمنان

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان از اجرای طرح نظافت و ضدعفونی اتوبوس‌های این سازمان خبر داد.

مجید کاشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این فرآیند برای اتوبوس‌های فعال ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهر و دانشگاه‌ها مستمر ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تمهیدات پیشگیرانه در ناوگان حمل و نقل عمومی پیش‌بینی شده که شست و شو و ضدعفونی محیط داخلی اتوبوس‌های درون‌شهری از آن جمله است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان از ضدعفونی ۶۰ دستگاه اتوبوس شهری که وظیفه جابجایی روزانه هزاران نفر از شهروندان، دانشجویان و دانش‌آموزان این شهر را برعهده دارند خبر داد و افزود: این اقدامات ضمن ارتقای ضریب ایمنی سلامت، می‌تواند خاطری آسوده را برای مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی به ارمغان آورد.

کاشی به توزیع ماسک و دستکش بین رانندگان ناوگان اشاره و عنوان کرد: آموزش‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در اختیار رانندگان قرار گرفته و نکات و هشدارهای لازم در این زمینه به آنها اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی از نظافت و نظارت بر رعایت بهداشت ایستگاه‌ها و سایبان‌های اتوبوس در سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود توصیه‌های بهداشتی را رعایت و موارد مشکوک ابتلا به کرونا را به مراجع ذی‌صلاح بهداشتی اطلاع دهند.

کد خبر 411833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.