به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس ملازینلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جایگاههای مذکور در مکانهای پرتردد شهر مستقر شده است، اظهار کرد: تلاش شده تا این فضاهای تبلیغاتی آسیب چندانی به هویت بصری شهر نزند و در عین حال کارایی لازم را برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته باشد.
وی با بیان اینکه این جایگاههای تبلیغات به صورت موقت در نظر گرفته شده است، افزود: ظرفیتهای مجاز برای تبلیغات انتخاباتی در شهر به گونهای ایجاد شده است که نهایت بهره برداری لازم از آنها صورت گیرد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد تاکید کرد: علاوه بر ایجاد اینگونه ظرفیتهای تبلیغاتی، این سازمان و مجموعه شهرداری در بحث زمینه سازی برای مشارکت حداکثری شهروندان یزدی در انتخابات نیز اقداماتی را صورت داده است.
وی گفت: فضاسازی شهری متناسب با زمان انتخابات، استفاده از ظرفیت بیلبوردهای شهری برای انتقال مفاهیم مرتبط با انتخابات از جمله اقدامات این سازمان در این زمینه است.
نظر شما