امضای تفاهم‌نامه همکاری با مرکز مدیریت و پیشگیری از حوادث ترافیکی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: به منظور کاهش حوادث ترافیکی، تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و مرکز مدیریت و پیشگیری از حوادث ترافیکی امضا می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهدی یوسفی در دیدار با رئیس مرکز مدیریت و پیشگیری از حوادث ترافیکی با اشاره به مذاکرات اولیه برای تنظیم تفاهم‌نامه بین دو طرف، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در بخش‌های مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تبریز و آموزش پرسنل خواهد بود.

وی از مرکز تحقیقات مدیریت و پیشگیری از حوادث ترافیکی به عنوان یک مرجع تخصصی توسعه دانش ترافیک یاد کرد و افزود: با توجه به رسالت این مرکز که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی فعالیت می‌کند، همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و این مرکز می‌تواند علم و تجربه را در کنار هم قرار داده و موجب کاهش حوادث ترافیکی شود.

عضو شورای ترافیک استان تبریز در خصوص این تفاهم‌نامه گفت: با توجه به آغاز طرح جامع مطالعات ترافیک شهر تبریز، برابر تفاهم‌نامه مذکور این مرکز به عنوان عامل چهارم به این طرح نظارت خواهد کرد.

یوسفی تصریح کرد: ارتباط مراکز دانشگاهی و اجرایی لازمه رسیدن به ایده‌آل‌ها است که مقرر شد در تفاهم‌نامه مذکور در خصوص آموزش پرسنل همکاری‌هایی انجام شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز اظهار کرد: این تفاهم‌نامه بعد از تنظیم مفاد آن، تا دو هفته آینده به امضا می‌رسد.

کد خبر 410661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.