تعامل هنرمندان اصفهان و تبریز، دو شهر را به جهان معرفی می‌کند

شهردار تبریز گفت: شناساندن ظرفیت‌های فرهنگی و هنری دو شهر اصفهان و تبریز می‌تواند راه جدیدی را برای جذب تورهای خارجی به این دو شهر فراهم کند.

ایرج شهین‌باهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برگزاری شب فرهنگی اصفهان در تبریز اظهار کرد: در راستای تفاهم میان دو شهر در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، شب فرهنگی اصفهان در تبریز برگزار شد تا این دو شهر بتوانند برای ارتقا مراودات فرهنگی خود، رونق گردشگری و جذب گردشگران داخلی، از ظرفیت خود بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد بسته‌های گردشگری ارزان برای گردشگران خارجی و حضور اصفهان و تبریز در کنار یکدیگر برای معرفی به جهانیان، افزود: شناساندن ظرفیت‌های فرهنگی و هنری دو شهر اصفهان و تبریز می‌تواند راه جدیدی را برای جذب تورهای خارجی به این دو شهر فراهم کند.

شهردار تبریز تصریح کرد: شهروندان اصفهان و تبریز به جای آنکه کشورهای خارجی را مقصد سفر خود قرار دهند، می‌توانند به شهرهای یکدیگر سفر کنند و ارتباط میان هنرمندان و استفاده از ظرفیت هنر در هر دو شهر عاملی مهم در تحقق این هدف خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از هر موضوعی که سبب ایجاد همدلی و همراهی میان شهروندان تبریز و اصفهان شود استقبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد ۱۴ مرداد یعنی روز تبریز مراسم مشابهی را مانند آنچه شهرداری اصفهان در تبریز برگزار کرد، ارائه دهیم تا این مراودات به همین مراسم محدود و متوقف نشده و شهروندان اصفهانی نیز شاهد شب فرهنگی تبریز در شهر خود باشند.

کد خبر 410381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.