توضیحات حیدری در خصوص ریاست شهردار مشهد بر فدراسیون فوتبال

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به مسائل پایان سال و امورات مختلف شهرداری، اولویت اعضای شورای شهر مبنی بر تداوم حضور "کلایی" به‌عنوان شهردار و خدمت‌رسانی به مجاورین و زائران رضوی مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری با اشاره به برگزاری جلسه مشترک اعضای شورای شهر مشهد با شهردار درخصوص ثبت‌نام وی برای تصدی سمت ریاست فدراسیون فوتبال، اظهارکرد: در ابتدا از زحمات و تلاش‌های مستمر، شبانه‌روزی و مجدانه‌ای که آقای کلایی تاکنون داشته است، کمال تقدیر و تشکر را داریم که ثمره آن، ارائه خدماتی ماندگار برای شهر مشهد و شهروندان و زائران رضوی بوده است.

وی افزود: در این جلسه شهردار دلایل خود برای ثبت نام در فدراسیون فوتبال را به استماع اعضای شورای شهر رساند و توضیحاتی را ارائه داد.

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه کلایی در این جلسه لزوم هماهنگی با اعضای شورای شهر پیش از ثبت‌نام را پذیرفت، تصریح کرد: بنابر توضیحات ارائه شده، اولویت اعضای شورای شهر مبنی بر حضور ایشان به‌عنوان شهردار و خدمت‌رسانی به مجاورین و زائران امام‌رضا (ع) مورد تاکید قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به مسائل پایان سال شهرداری از حیث بودجه، پرداخت‌های آخر سال، تهاتر بدهی‌های بانکی و مطالبات از دولت و آمادگی شهر برای استقبال از زائران، شورای شهر مشهد در پایان اسفندماه ۹۸ درخصوص این موضوع اتخاذ تصمیم خواهد کرد؛ تا آن موقع، شهردار باقوت به کار خود ادامه می‌دهد و براساس توضیحات ارائه شده، اولویت کاری خود را خدمت به مشهد و ایجاد بهترین شرایط برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی می‌داند.

کد خبر 410315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.