امدادرسانی آتش‌نشانان ساری به ۲۰۲ حادثه

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: در ماه گذشته ۲۴۵ خودروی آتش‌نشانی به همراه ۸۰۰ مامور آتش‌نشان به محل حوادث اعزام شدند و خوشبختانه در عملیات‌های انجام شده، ۵۱ نفر از شهروند نجات یافتند.

به گزارش ایمنا، علی دومیرکلای از امدادرسانی آتش‌نشانی ساری به ۲۰۲ حادثه در ماه گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این مدت آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ساری به ۹۱ عملیات اطفای حریق و ۱۱۱ مورد عملیات امداد و نجات اعزام شده‌اند.

وی اضافه کرد: در این مدت ۲۴۵ خودروی آتش‌نشانی به همراه ۸۰۰ مأمور آتش‌نشان به حوادث مختلف اعزام شد و خوشبختانه در عملیات‌های انجام شده ۵۱ شهروند از حوادث نجات یافتند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با تاکید بر ضرورت رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان، اظهار کرد: متأسفانه حوادث در دی‌ماه، ۲۹ نفر مصدوم و دو نفر جان خود را از دست دادند.

دومیرکلایی به امدادرسانی و خدمات این سازمان در خارج از محدوده شهری اشاره کرد و گفت: در این مدت ۳۷ عملیات در خارج از محدوده شهری انجام و ۱۲۵ مأمور آتش‌نشان برای انجام این مأموریت‌ها اعزام شدند.

وی افزود: بیشتر حوادث آتش‌سوزی در دی‌ماه در معابر و گذرگاه و اماکن مسکونی رخ داده است و در بخش عملیات امداد و نجات، آتش‌نشانان بیشتر به حوادث تصادف و واژگونی خودرو و آسانسور امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: لازم است شهروندان در هنگام وقوع حوادث ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس و آدرس دقیق و نوع حادثه را گزارش دهند.

کد خبر 409937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.