کسب ۹ نشان رنگارنگ برای بانوان شهرداری سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: رقابت‌های بین‌المللی جام فجر با درخشش بانوان کاراته‌کای شهرداری سمنان با کسب ۹ نشان رنگارنگ در ورزشگاه شهید طالقانی شهر ری در استان تهران به پایان رسید.

عباس بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رقابت‌های بین‌المللی کاراته " جام فجر " در دهه فجر ۹۸ به میزبانی استان تهران در ورزشگاه شهید طالقانی شهر ری برگزار شد و بانوان ورزشکار این شهرداری ۹ نشان برتر شامل پنج طلا و چهار برنز کسب کردند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، تصریح کرد: ثنا ناظریه در وزن منفی ۳۵ کیلوگرم، یکتا زیاری در وزن ۱۸ کیلوگرم، ملیکا مقصودی در رده سنی نونهالان در وزن منفی ۲۸ کیلوگرم، فاطمه زهرا پاکزادیان در وزن ۲۲ کیلوگرم، نیایش کاشفی‌نژاد در وزن منفی ۲۳ کیلوگرم در رده سنی نونهالان مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کردند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان افزود: چهار مدال برنز این رقابت‌ها را آیدا ثابتی در وزن منفی ۲۸ کیلوگرم، ساغر ایزدجو در وزن منفی ۴۰ کیلوگرم، آناهیتا جعفری در وزن منفی ۳۵ کیلوگرم و سایدا شاهورانی در وزن منفی ۲۱ کیلوگرم در رده سنی نونهالان کسب کردند.

بابایی خاطرنشان کرد: ریحانه نصیری مربیگری تیم کاراته بانوان شهرداری سمنان را در رقابت‌های بین‌المللی کاراته "جام فجر" به عهده داشت.

کد خبر 409570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.