۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
"من" خودنگاره‌های هنرمندان

سلف پرتره در طی زمان های گذشته به عنوان یکی از بن مایه های اصلی در پردازش هنری انسان تحت نفوذ مکاتب و نگرش های گوناگون به شکل های متفاوت تا به امروز مورد توجه بوده و ادامه یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نمایشگاه "من"خودنگاره های دوران معاصر است که به صورت گروهی گردآوری و در گالری امروز به نمایش درآمده است.

رزیتا شرف جهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص این نمایشگاه می‌گوید: "من" در رابطه با سلف پرتره هنرمندان است که از سال 1011 تا امسال آثاری که خلق شدند با محوریت خود نگاره به نمایش درآمده اند.

وی اضافه می‌کند: این نمایشگاه از پیشنهاد گالری کبود در تبریز آغاز شد و فرصتی را برای هنردوستان تبریز فراهم کرد تا آثار را ببینند و اکنون در اصفهان برپا شده است.

این گالری گردان ادامه می‌دهد: موضوع سلف پرتره از دوره ای که مدرنیزه مورد توجه قرار گرفت و تحولی را طی کرده و در دوران معاصر یکی از موضوعات محبوب هنرمندان است و با این مضمون  یک سری آثار را گرداوری  و تلاش کردیم جنبه های مختلف خودنگاری را نشان دهیم.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه "من" تا 24 بهمن ماه در گالری امروز میزبان نگاه شما عزیزان است این گالری در اصفهان، آبشار دوم، کوچه فرشید، پلاک 324 قرار دارد.

کد خبر 409485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.