تاسیس خانه فرهنگ و هنر شهرداری سبزوار

شهردار سبزوار گفت: نهاد مردمی خانه فرهنگ و هنر شهرداری در این شهر تاسیس و امسال برنامه‌ریزی‌ جشن انقلاب را با هدفگذاری جدید به سمت و سوی آگاهسازی دانش‌آموزی برای تبیین بیشتر مبانی انقلاب و دستاوردهای آن برای آن‌ها پیش برد.

به گزارش ایمنا، سیدعلی کوشکی اظهار کرد: تحقق انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مردم آگاه و با بصیرت ایران و نثار خون هزاران شهید به پیروزی رسید که قطعاً وعده ای الهی در پیروزی حق بر علیه باطل بود.

وی افزود: قطعاً صدور دستاوردهای انقلاب و بیداری اسلامی در کشورهای منطقه متاثر از اندیشه‌های انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) بود.

شهردار سبزوار تصریح کرد: با افتتاح خانه فرهنگ و هنر شهرداری، این نهاد مردمی امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، جشن انقلاب را که هر ساله برای عموم شهروندان برگزار می‌کرد با هدف‌گذاری جدید به سمت و سوی دانش‌آموزی برای تبیین بیشتر انقلاب و دستاوردهای آن برد.

کوشکی تصریح کرد: در این راستا شش هزار نفر دانش آموزان مدارس سطح شهر در طول ایام الله دهه فجر از برنامه‌های فرهنگی و هنری خانه فرهنگ و هنر شهرداری سبزوار بهره خواهند برد.

وی گفت: شهرداری علاوه بر اقدامات عمرانی به مسائل فرهنگی و توسعه آن بین شهروندان توجه بسیاری دارد که راه‌اندازی خانه فرهنگ و هنر نمونه‌ای از این اقدامات است.

شهردار سبزوار اظهار کرد: یکی از رویکردهای شهرداری جهت راه‌اندازی این خانه توجه به فعالیت‌های فرهنگی و هنری به‌ویژه کودکان و خانواده‌هاست که امید است با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری شاهد اتفاقات خوب و نشاط شهروندی باشیم.

کد خبر 409284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.