افزایش سرانه شهروندان بویین‌میاندشتی از بودجه

شهردار بویین میاندشت گفت: در بودجه سال ۹۹ سرانه هر شهروند ۵۵۰ هزار تومان درنظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش دارد.

عبدالرضا سپیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از بوئین میاندشت اظهار کرد: بودجه پیشنهادی سال ۹۹ شهرداری بوئین‌میاندشت پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش دارد.

وی گفت: از مجموع بودجه پیشنهادی این شهرداری، ۶۰ درصد عمرانی و ۴۰ درصد در بخش جاری است.

شهردار بویین‌میاندشت با بیان اینکه در بودجه سال ۹۸ سرانه هر شهروند ۴۸۰ هزار تومان بود، افزود: در بودجه سال ۹۹ سرانه هر شهروند ۵۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است که ۱۵ درصد افزایش دارد.

سپیانی ادامه داد: باتوجه به مشکلات اقتصادی شهروندان، عوارض شهرداری سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ افزایش ندارد.

وی تصریح کرد: در بودجه سال آینده سهم ارزش افزوده دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان و سهم پروانه ساختمانی و ساخت و سازها ۶۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

شهردار بویین‌میاندشت گفت: سال گذشته بودجه شهرداری چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده بود که تاکنون ۹۵ درصد این مبلغ تحقق یافته است.

سپیانی خاطرنشان کرد: شهرداری بوئین‌میاندشت تا سال ۹۵ به وصول درآمدی ۱۰۰ درصدی نرسیده بود و این در حالی بود که بودجه این شهرداری از سال ۹۶ تاکنون روند رو به رشد بالای ۱۵۰ درصد داشته است.

وی گفت: بودجه سال ۹۵ به میزان ۱۲۰ درصد، سال ۹۶ میزان ۱۳۵ درصد، سال ۹۷ میزان ۱۲۵ درصد و سال ۹۸ تاکنون میزان ۹۵ درصد وصول شده است.

کد خبر 408772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.