شهرداری شیراز برای آذین‌بندی شهر در دهه فجر آماده می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: همان‌طور که در مراسم عزاداری مناطق مختلف شهری به‌نحوی شایسته سیاه‌پوش می‌شود، باید در آئین‌های شادی همچون دهه فجر که نماد پیروزی عزتمندانه ملت است، به تناسب اقداماتی انجام شود.

به گزارش ایمنا، مرتضی جعفری در جلسه کارگروه فضاسازی و تزئینات محیط شهری، اظهار کرد: با توجه به همزمانی ایام دهه فجر و ۲۲ بهمن و ضرورت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره امام (ره) و شهدای انقلاب با گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها، شهرداران مناطق و سازمان‌های مختلف تابعه و نیز اداراه‌ها و ارگان‌های گوناگون باید با همکاری و تعامل اقداماتی درخور برای مناسب‌سازی فضای شهری و آذین بندی متناسب با شهر سومین حرم اهل بیت (ع) انجام دهند.

وی ادامه داد: بر اساس جلساتی که پیش از این در استانداری فارس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانداری شیراز در قالب کمیته فضاسازی تبلیغات و تزئیات شهری برگزار شده، این مهم طبق روال همه ساله به شهرداری شیراز محول شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به اتمام ایام سوگواری فاطمی، تصریح کرد: همان‌گونه که در مراسم عزاداری مناطق مختلف شهری به‌نحوی شایسته سیاه‌پوش می‌شود، باید در آئین‌های شادی همچون دهه فجر که نماد پیروزی عزتمندانه ملت است، به تناسب اقداماتی انجام شود.

معاون فرهنگی شهردار شیراز افزود: فضای شهری افزون بر میادین و معابر باید به‌صورتی ویژه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن آذین‌بندی شود؛ در حال حاضر نیز با هماهنگی با سازمان مدیریت پسماند جهت پاکسازی و بهسازی مسیر راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن و با سازمان سیما و منظر شهری تابلوهایی به‌مناسبت آغاز دهه فجر آماده‌سازی شده است.

وی با اشاره به ضرورت هم‌افزایی همه ارگان‌های فرهنگی در این امر، خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت شهر، ضروری است اطلاع‌رسانی در سطح همه دستگاه‌های مربوط انجام شود و با قبول مسئولیت دیگر ارگان‌ها می‌توان به نحوی مطلوب این مهم را به انجام رساند.

جعفری گفت: شهرداری شیراز آمادگی دارد سازه‌های استندی را به تناسب توانایی دستگاه‌ها در اختیار آنان قرار دهد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با تاکید بر اینکه جایگاه شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) باید در این آذین‌بندی‌ها لحاظ شود، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در زمینه اختصاص سازه‌های استندی با شهرداری همکاری می‌کند.

کد خبر 408513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.