پیروزی سخت استقلالی‌ها قبل از دربی/ مصدومیت دیاباته در مقابل صنعت نفت

تیم استقلال در یک بازی خانگی سخت و توانست تیم صنعت نفت آبادان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز -شنبه ۱۲ بهمن ماه- تیم استقلال تهران در چهارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود که این دیدار با نتیجه ۲ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید.

ترکیب تیم استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی پور، هروویه میلیچ، آرش رضاوند، علی دشتی، فرشید باقری، علی کریمی، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب تیم نفت مسجد سلیمان: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، مجید عیدی، پیام ملکیان، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی، صادق صادقی، سجاد جعفری و میرهادی میرجوان

سرمربی: مهدی تار تار

نیمه اول:

استقلال این دیدار را با یک بازی مالکانه آغاز کرد و را در همان ابتدا توپ‌های نسبتاً خطرناکی بر روی دروازه نفت مسجد سلیمان ارسال کرد. شیخ دیاباته در دقیقه ۱۵ دچار مصدومیت شد و جای خود را به مهدی قائدی داد. تیم نفت مسجد سلیمان از روی خطایی که در کنار محوطه جریمه استقلال اتفاق افتاده بود استفاده کرد و بر روی یک ارسال، آرمان قاسمی توانست در دقیقه ۲۰ دروازه حسینی را باز کند. نفتی‌ها پس از به ثمر رساندن گل اول، بازی را در دست گرفتند و در میانه‌های میدان به حفظ توپ پرداختند. استقلال برای به ثمر رساندن گل تساوی تلاش زیادی را انجام داد و سپس در دقیقه ۳۴ ارسلان مطهری بر روی پاس زیبای زکی پور توانست گل مساوی را به ثمر برساند. تیم میزبان تا پایان این نیمه برای گل برتری تلاش خوبی را انجام داد اما نتیجه‌ای نداشت و بازیکنان با نتیجه ۱ بر ۱ به رختکن رفتند.

نیمه دوم:

نیمه دوم را آبی پوشان بهترآغاز کردند و با مالکیتی که در اختیار داشتند توانستند در دقیقه ۵۰ بر روی یک کار تیمی تماشایی، ریگی توپ را به مهدی قائدی برساند، قائدی نیز با یک ضربه دقیق و محکم توانست دوارزه فرعباسی را باز کند و استقلال را در این بازی پیش بی اندازد. تیم میزبان پس از زدن گل دوم بازهم به حملات خود ادامه داد و موقعیت‌هایی را بر روی دروازه نفت مسجد سلیمان ایجاد کردند. استقلالی‌ها ضد حملات خطرناکی را انجام می‌دادند اما مدافعان نفت بازیکنان را مهار می‌کردند و اجازه گلزنی را به استقلالی‌ها نمی‌دادند. در اواخر این دیدار بازی دچاره وقفه‌هایی شد، دلیل این وقفه‌ها خطاهایی بود که به صورت متوالی انجام می‌شد. در دقایق پایانی بازی هر دو تیم موقعیت‌هایی را ایجاد کردند اما ثمره‌ای را به همراه نداشت و این دیدار با نتیجه ۲ بر ۱ به سود آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

کد خبر 408493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.