طرح "تبرکات فاطمی"در بقاع متبرکه اصفهان اجراشد

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان گفت: طرح "تبرکات فاطمی" به مدت یک ماه در بقاع متبرکه استان اصفهان اجرا شد.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام ولی‌الله روان اظهار کرد: ایام شهادت حضرت زهرا (س) و اجرای ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی، بهانه‌ای است تا عاشقان حضرت زهرا(س)، به آن بزرگ بانوی دوعالم، اقتدا کرده و در مسیر روش و منش آن حضرت گام بردارند.

وی افزود: لازم است مراکز افق و بقاع متبرکه‌ای که در برگزاری مراسم سوگواره یاس نبوی نقش ایفا می‌کنند، به این سیره و منش حضرت زهرا (س) یعنی توجه به محرومان و نیازمندان، تمسک کرده و به نیابت از ایشان در راستای انفاق به محرومان گام بردارند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: بر این اساس با توجه به دستورالعمل سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای ارائه خدمت به محرومان و انفاق نیابتی از حضرت زهرا (س)، بسته‌های غذایی، شامل مواد غذایی ضروری زندگی جهت یک ماه، تهیه و در قالب یک سبد غذایی، به نام تبرکات فاطمی  به تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی  یک میلیارد ریال  در ایام اجرای سوگواره یاس نبوی به مستمندان پیرامون بقاع متبرکه اهدا شد.

وی به روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، گفت: در طرح در بقاع شاخص استان از جمله امامزاده هلال بن علی (ع)،امامزاده سیدالکریمان برخوار،امامزاده هفده تن گلپایگان ،مقبره علامه مجلسی ،امامزاده محسن (ع)ناحیه دو اصفهان،امامزاده مشهد اردهال کاشان و...... اجرا شد.

کد خبر 408383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.