از مالکان زمین برای توسعه طرح های تفریحی و گردشگری حمایت می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری تبریز در دومین دیدار مردمی خود با توجه به نزدیکی به ایام نوروز، بر حمایت شهرداری منطقه از مالکان زمین برای توسعه طرح های تفریحی و گردشگری تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، اکبر پورخردمند در دیدار مردمی در مسجد امیرالمومنین با شهروندان محله آخماقیه اظهار کرد: شهرداری منطقه هفت تبریز از مالکان زمین های بایر واقع در حریم این منطقه در راستای توسعه طرح های گردشگری، تفریحی و ورزشی حمایت می کند.

وی با بیان اینکه جذب سفر به حوزه استحفاظی منطقه هفت از اهداف اساسی مدیریت منطقه است، تصریح کرد: به مالکان اراضی واقع در حریم و ترجیحا در بر جاده این نوید داده می شود که شهرداری منطقه زمینه بهره مندی انتفاعی از قطعات بایر را با معرفی طرح های ورزشی و تفریحی فراهم خواهد ساخت و در این راستا عوارضی از مردم مطالبه نخواهد شد.

پورخردمند ایجاد پیست موتور سواری، اسب دوانی و یا کارتینگ را از جمله فرصت هایی دانست که با ایجاد آن ها در زمین های بایر حومه با مالکیت خود شهروندان، می تواند زمینه جذب گردشگر از شهرستان های اطراف و خود تبریز  بوجود آورده و در سایه آن رونق اقتصادی را فراهم  آورد.

مدیر منطقه هفت شهرداری تبریز تاکید کرد: این طرح ها صرفا برای قطعات قابل تعریف بوده و صدور مجوز برای ابنیه صورت نخواهد گرفت.

وی در این دیدار در خصوص درخواست ‌های شهروندان برای انشعاب فاضلاب، مجوزهای احداث ساختمان در املاک قولنامه‌ای، آسفالت و لکه گیری در برخی از کوچه‌ها رسیدگی کرد و به تشریح برنامه‌های جاری منطقه پرداخت.

کد خبر 408171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.