برخی کارگران شهرداری اهواز اعتصاب کرده‌اند

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: باید هرچه سریع‌تر مساله حقوق کارگران حل شود زیرا حدود پنج روز است که در برخی نقاط منطقه یک شهرداری اهواز، کار رُفت و روب انجام نشده و کارگران اعتصاب کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ایزدی در یکصد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز که شب گذشته برگزار شد، اظهار کرد: در دو سه روز اخیر عده‌ای از کارکنان منطقه یک شهرداری اهواز به شورا مراجعه کردند و خواستار پرداخت شش ماه معوقات خود شده‌اند که به سال‌های ۹۴ و ۹۵ مربوط می‌شود.

وی افزود: در دوره شورای پنجم، ماهانه حقوق کارگران پرداخت شده است اما پیمانکار حدود شش ماه طلبکار است و بعضا برخی کارگران شش ماه حقوق دریافت نکرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: به علت عدم ساخت و ساز و در پی آن درآمد کم شهرداری در دو سه سال اخیر، مطالبات پیمانکار پرداخت نشده و به دنبال آن شش ماه حقوق کارگردان پرداخت نشده است. 

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه نمی‌تواند علاوه بر پرداخت ماهیانه حقوق، مطالبات گذشته را نیز پرداخت کند، ادامه داد: در دوره شهردار سابق، دو میلیارد تومان بابت هزینه سنوات بازنشسته‌های شهرداری اهواز پرداخت شد و دو میلیارد تومان دیگر نیز در این راستا باید پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: باید هرچه سریع‌تر مساله حقوق کارگران حل شود زیرا حدود پنج روز است که در برخی نقاط منطقه یک شهرداری اهواز، کار رُفت و روب انجام نشده و کارگران اعتصاب کرده‌اند.

کد خبر 408048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.