فتح کانال ۴۱۷ هزار واحدی بورس امروز ۵ بهمن

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز خود موفق به ثبت دو رکورد جدید شد؛ فتح کانال ۴۱۷ هزار واحدی و ثبت کانال ۱۵ میلیون میلیارد ریالی ارزش کل بورس تهران.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز خود با ۵۷۹۰ واحد رشد به کانال ۴۱۷ هزار واحد وارد شد و رکورد تازه‌ای را برای بورس تهران به ثبت رساند. البته تثبیت شاخص در این کانال هنوز مشخص نیست و باید منتظر معاملات فردا ماند.

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس نیز می‌توان به افزایش ۳۶۹۱ واحدی شاخص کل هم وزن، ۱۵۴۵ واحدی شاخص قیمت، ۴۲۲۴ واحدی شاخص بازار اول، ۱۱ هزار و ۷۰۶ واحدی شاخص بازار دوم، ۵۲۸۶ واحدی شاخص صنعت، ۶۲ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و ۱۱۷ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال تر اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران به ۵۹۹۱ میلیون سهم طی ۶۶۸ هزار و ۸۱۱ معامله و به ارزش ۴۱ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۶۶۲ میلیون ریال رسید. ارزش کل بازار بورس تهران نیز از ۱۴۰۰ هزار میلیارد ریال عبور کرد و به ۱۵ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۱۳۴ میلیارد ریال رسید. بنابراین بورس تهران رکورد دیگری را نیز برای خود به ثبت رساند و برای اولین بار پا به سطح ۱۵ میلیون میلیارد ریالی گذاشت.

در این میان نمادهای " خاذینح"، " برکتح" و " تایراح" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای " خریختح"، "غسالم" و " قصفه" نیز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 407414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.