تاکید شهردار تبریز بر دیدارهای مردمی شهرداران مناطق در مساجد

شهردار تبریز بار دیگر بر دیدار بی واسطه شهرداران مناطق با مردم در مساجد و بررسی و حل مشکلات آن ها بصورت هفتگی و مستمر تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین باهر در جلسه شورای مدیران شهرداری تبریز با اشاره به ضرورت دیدار هفتگی با شهروندان، اظهار کرد: دیدار با مردم در مساجد و حل مشکلات آن ها از جمله برنامه های مورد تاکید ما برای شهرداران مناطق است که باید به صورت هفتگی و مستمر انجام شود.

وی ادامه داد: عملکرد شهرداری های مناطق در خصوص دیدار هفتگی شهرداران با مردم در مساجد از سوی ما رصد و پیگیری می شود و همچنان از شهرداران مناطق می خواهیم که به صورت مستقیم و بی واسطه پای صحبت های شهروندان بشینند و به مشکلات آن ها رسیدگی کنند.

شهردار تبریز تصریح کرد: بر اساس بررسی های انجام شده، در این راستا شهرداری منطقه دو و چهار دیدار با مردم در مساجد طی پنج ماه اخیر بالاترین آمار را دارند که این عملکرد آن ها مورد تقدیر قرار می گیرد.

شهین باهر افزود: ما به مشکلات و البته امکانات و توانمندی های شهرداری های مناطق واقف هستیم و اعتقاد داریم که شهرداران مناطق بازوان اجرایی شهرداری تبریز هستند که کارهای زیادی توسط آن ها انجام می شود.

کد خبر 407154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.