انتخاب نمایندگان آذربایجان‌شرقی در سازمان شهرداری‌های کشور

سرپرست شهرداری تبریز از انتخاب شهرداران تبریز، مهربان و صوفیان به عنوان نمایندگان شهرداران استان آذربایجان شرقی در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور خبر داد.

مهدی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با رأی‌گیری در مجمع شهرداران استان آذربایجان شرقی، شهرداران تبریز، مهربان و صوفیان به‌عنوان نمایندگان شهرداری‌های استان در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در این جلسه که در محل ساختمان استانداری آذربایجان شرقی و با حضور فرمانداران شهرستان‌های بیست‌ویک‌گانه استان و شهرداران ۷۰ شهر استان و با حضور مدیرکل دفتر فنی و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برگزار شد، شهردار تبریز، شهردار مهربان و شهردار صوفیان به عنوان نمایندگان شهرداری‌های آذربایجان شرقی در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور انتخاب شدند.

سرپرست شهرداری تبریز ادامه داد: "مهدی جمالی‌نژاد" معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور که "احمد وحیدی" وزیر کشور را در سفر به تبریز همراهی می‌کند و "جواد رحمتی" معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از جمله مدیران ارشد حاضر در در مجمع شهرداران استان آذربایجان شرقی بودند.

کد خبر 561680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.