تعبیه ۲۵ باکس ماسه و نمک در شهر گرگان

معاون خدمات شهری شهردار گرگان از تعبیه ۲۵ باکس شن و نمک در مناطق مختلف این شهر برای مقابله با یخ‌زدگی معابر و تسهیل تردد شهروندان خبر داد.

به گزارش ایمنا، موسی‌الرضا صفری اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل زمستان، افزایش سرما و بارش برف در شهر، شهرداری گرگان اقداماتی را برای افزایش آمادگی جهت مقابله با یخ‌زدگی معابر و ارایه خدمات مناسب به شهروندان اتخاذ کرده است.

وی ضمن تاکید بر آماده به کار بودن تمامی ماشین‌آلات سنگین تصریح کرد: در این راستا دو هزار کیسه نمک و ماسه و ۲۰۰ تن ماسه در محل‌های مناسب دپو شده تا در صورت نیاز، عملیات نمک‌پاشی انجام شود.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان خاطرنشان کرد: در سه نقطه شهر گرگان توسط شرکت‌های پیمانکار طرف قرارداد با شهرداری عملیات تجهیز کارگاه انجام شده تا در صورت نیاز عملیات برف‌روبی، نمک‌پاشی، امدادرسانی و خدمات‌رسانی به شهروندان با سرعت بیشتری انجام شود.

صفری اضافه کرد: یکی از اقداماتی که کارکنان شهرداری گرگان برای خدمت‌رسانی سریع‌تر در سطح شهر انجام داده‌اند، نصب باکس‌های ماسه و نمک بوده است.

وی اضافه کرد: ۲۵ باکس ماسه و نمک در نقاط مختلف شهر به خصوص محورهای شیب‌دار تعبیه شده که در صورت یخ‌زدگی سطح معابر، نیروهای خدمات شهری و حتی خود شهروندان بتوانند با  استفاده از محتویات آن‌ها از یخ‌زدگی معابر و بروز حوادث و مشکلات ناشی از آن جلوگیری کنند.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان تاکید کرد: تمامی نیروهای خدمات شهری این شهرداری در سه شیفت کاری آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

کد خبر 406538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.