۳۸۰۰ کودک یتیم اصفهانی حامی ندارند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سال جاری تاکنون ۱۵ هزار و ۸۴۵ نیکوکار جدید به جمع حامیان ایتام و محسنین اصفهانی پیوستند که میزان جذب حامی در کمتر از دو ماه از اجرای طرح‌های جدید به سه هزار و ۹۴۹ نفر رسیده است.

محمدرضا متین پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آمار حامیان ایتام و محسنین در استان اصفهان اظهار کرد: در سال جاری تاکنون ۱۵هزار و ۸۴۵ نیکوکار جدید به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی پیوستند که با احتساب این تعداد جمع نیکوکاران حامی در حال حاضر جمعیتی ۶۷ هزار و ۶۵۴ نفری را تشکیل می‌دهد.

وی در خصوص تعداد فرزندان ایتام و محسنین دارای حامی، افزود: این نیکوکاران حمایت از ۱۹ هزار و ۸۰ فرزند یتیم و نیازمند را بر عهده دارند و مبالغی را به شکل منظم به حساب آن‌ها واریز می‌کنند.

متین پور با اشاره به اینکه سه هزار و ۸۵۱ فرزند از محسنین کماکان فاقد حامی هستند، گفت: بر اساس برنامه‌های موجود پیگیر جذب ۶۷ هزار حامی جدید علاوه بر حامیان کنونی هستیم تا علاوه بر بهبود دریافتی فرزندان تحت حمایت کنونی بتوانیم چتر حمایتی این طرح را بر سر فرزندان نیازمند بیشتری بگسترانیم.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان در خصوص طرح‌های در حال اجرا برای جذب حامی، تصریح کرد: تمرکز بر ظرفیت‌های موجود در استان مانند کارکنان ادارات دولتی و غیر دولتی، مشترکین صندوق‌های صدقه، اعضای انجمن‌های اولیا و مربیان، کلاس‌های درس مدارس استان از محورهای اصلی برنامه‌های جدید کمیته امداد هستند.

وی در خصوص میزان جذب کمک در دوماهه اخیر، افزود: در کمتر از دو ماه که از اجرای این طرح‌های جدید می‌گذرد سه هزار و ۹۴۹ حامی جدید جذب طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی شده‌اند.

کد خبر 406404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.