جمع‌آوری ۷۵ متکدی از شهر گنبدکاووس

شهردار گنبدکاووس گفت: با اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان که از چند روز پیش در این شهر تاریخی و فرهنگی آغاز شده، ۷۵ متکدی شناسایی و جمع‌آوری شدند.

به گزارش ایمنا، منصور طعنه‌گنبدی اظهار کرد: از مجموع متکدیان جمع‌آوری شده تاکنون ۲۹ نفر خانم و بقیه مرد هستند که توسط شهرداری با همکاری بهزیستی، کمیته امداد و انتظامی جمع‌آوری و ساماندهی می‌شوند.

وی افزود: از مجموع متکدیان جمع‌آوری شده، ۱۳ نفر دارای سابقه تکدی‌گری در شهر گنبدکاووس بودند و بقیه نیز برای بار اول اقدام به این کار کرده‌اند.

شهردار گنبدکاووس اضافه کرد: از افرادی که برای اولین بار اقدام به تکدی‌گری کردند با احضار خانواده آنها، تعهد اخذ و به خانواده تحویل شدند و متکدیانی هم که دارای سابقه تکدی‌گری بودند فعلا به مرکز نگهداری متکدیان این شهرستان که توسط شهرداری احداث و بهره‌برداری شده، منتقل شدند.

طعنه‌گنبدی با بیان اینکه کار جمع‌آوری متکدیان با حضور دستگاه‌های متولی همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: از شهروندان گنبدی درخواست می‌کنیم تا درصورت مشاهده افراد متکدی، مراتب را به شماره ۱۳۷ سامانه الکترونیکی مدیریت شهری شهرداری این شهر و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره ۰۹۰۱۲۰۸۱۰۰۷ اطلاع دهند.

وی گفت: درصورت تکرار تکدی‌گری از سوی افرادی که از آنها تعهد گرفته شده، آنان  به مراجع قضایی شهرستان معرفی خواهند شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 406266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.