قابلیت‌های تسهیل‌گری و زیرساختی برای حمل ونقل بار فراهم شود

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه باید قابلیت‌های تسهیل‌گری و زیرساختی برای حمل و نقل بار فراهم شود، گفت: با تدبیر و تلاش می‌توان سفری ایمن و ارزان را در شهر برای شهروندان به ارمغان آورد، از این رو انجام طرح‌های مطالعاتی در دستور کار قرار گرفته است.

داریوش امانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تاکنون دستاوردهای خوبی داشته است، از این رو به فعالان این حوزه پیشنهاد می‌شود از تجربیات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استفاده کنند تا شاهد اتفاقات خوبی در شهر اصفهان باشیم.

وی تصریح کرد: اصفهان اگرچه اقدامات حوزه حمل ونقل را در زمینه تسهیل‌گری دیر آغاز کرده، اما این اقدامات به خوبی شکل گرفته و اجرا شده است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان افزود: سال‌ها ضررهای زیادی را در موضوع خرابی جاده‌ها داشتیم و اکنون می‌توانیم با استفاده از تجهیزات به روز از خسارت‌های گذشته جلوگیری و به گونه‌ای عمل کنیم که در کاهش آلودگی محیط زیست پیشگام باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تمام بارهای درون شهری باید به صورت شناسنامه دار جا به جا شود، گفت: این موضوع که بار چه مراحلی را طی می‌کند تا به مقصد برسد، برای ستاد مبازره با قاچاق کالا و ارز از اهمیت خاصی برخوردار است.

امانی ادامه داد: شناسنامه‌دار کردن بار باعث ایمنی در عبور و مرور می‌شود و ملزم هستیم بارها را به صورت قانونمند جا به جا کنیم، بنابراین امیدواریم این اتفاق خوب در حوزه حمل ونقل رقم بخورد چرا که کاهش هزینه‌ها در این بخش به نفع مردم است و اعتماد آنها را به مدیریت حمل بار افزایش می‌دهد.

وی افزود: شهروندان باید بتوانند با شهرداری اصفهان ارتباط داشته باشند تا قابلیت‌های تسهیلگری و زیرساختی برای حمل ونقل بار درون شهری فراهم شود و سفری ایمن و ارزان برای مردم شهر به ارمغان بیاوریم.

کد خبر 406178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.