نصر اصفهانی: مراقب مردم باشیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه مسئولان باید در هر جایگاهی که هستند حل مشکلات مردم را در راس امور خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) و درگذشت هموطنان در حادثه سقوط هواپیما اظهار کرد: امیدواریم از این پس با مدیریت درست و ایمنی لازم شاهد چنین اتفاقاتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی نباشیم.

وی با بیان اینکه طی دو هفته اخیر شاهد اتفاقات تلخی در کشور بودیم، ادامه داد: ملت ایران در این بازه زمانی در غم و اندوه بود، شهادت سردار سلیمانی، مرگ ۱۷۰ نفر نخبه که بسیاری از آنها ایرانی بودند و همچنین کشته شدگان حادثه واژگونی اتوبوس و ... اتفاقات دردناکی بود که امیدواریم دیگر تکرار نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مردم ایران همواره به درخواست‌های نظام لبیک گفته و در آخرین مورد در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی حضور حماسی خود را به رخ جهانیان کشیدند، اضافه کرد: باید مراقب چنین مردمی باشیم و عزم خود را برای خدمت به این ولی نعمتان جزم کنیم، بهترین مسیر تشکر از مردم خدمت بیشتر، صادقانه و بدون منت به آنها است و همه مسئولان باید در هر جایگاهی که هستند حل مشکلات مردم را در راس امور خود قرار دهند.

وی به بازدید اعضای شورای شهر اصفهان از مرکز ۱۳۷ اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش اعلام شده در آذرماه امسال ۲۶ هزار و ۲۵۶ نفر از شهروندان با این مرکز طی یک ماه تماس گرفته بودند که این عدد قابل توجه بود، از این تعداد ۹ هزار و ۳۳۶ مورد مربوط به خدمات شهری و یک هزار و ۳۲۸ مورد عمرانی، ۵۷۹ مورد مربوط به حمل ونقل و مابقی مربوط به سایر فعالیت‌هایی بود که در شهر اصفهان قابل انجام بود.

مردم همه اقدامات شهرداری را رصد می‌کنند

نصر اصفهانی با بیان اینکه برقراری این تعداد تماس با ۱۳۷ نشان از مشارکت مردم و دلسوزی آنها برای شهر است، افزود: باید توجه داشت که مردم همه فعالیت‌های شهر را  رصد می‌کنند و باید در مناطق ۱۵ گانه نسبت به پاسخگویی به نیاز و مطالبات شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه در راه‌اندازی بازارهای کوثر در مناطق شهرداری اصفهان سه هدف رفتار خوب با مردم، تنزل قیمت و رعایت بهداشت را در دستور کار داشتیم، ادامه داد: باید تحقق این سه هدف را همواره مورد توجه داشته باشیم و از این اهداف فاصله نگیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به پروژه اصفهان ۲۰۲۰ شهر گردشگری، هنر و میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: همه باید به اجرای این پروژه کمک کنیم، شورای شهر مسئولیت سیاستگذاری را دارد و مجری این پروژه شهرداری است و باید به بهترین نحو ممکن اجرایی شود تا سود آن متوجه شهروندان شود.

وی برنامه های جامع شهر و اصفهان ۱۴۰۵ را دو برنامه دیگر مورد توجه شهر اصفهان دانست و ادامه داد: در این زمینه باید مشارکت شهرداری و شهروندان را در حداکثر میزان ممکن شاهد باشیم تا بتوان عملکرد موفقی را در این زمینه ارائه کرد و هر چه زودتر این دو برنامه به خوبی و با تایید کارشناسان و متخصصان تدوین شود.

نصراصفهانی گفت: برای برنامه ریزی بهتر این سه برنامه کمک کنیم تا در کنار دیگر برنامه‌های در دست بررسی کمیسیون‌های هفت گانه به خوبی مدیریت و اجرایی شود.

کد خبر 405335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.