آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اصفهان با توجه به بارش‌ها

جانشین رئیس پلیس راه استان اصفهان آخرین وضعیت راه‌های استان اصفهان با توجه به بارش‌های اخیر را تشریح کرد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان اصفهان با توجه به بارش‌ برف و باران در استان اظهار کرد: در حال حاضر در بسیاری از محورهای استان اصفهان شاهد بارش برف و باران هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شاهد بارش شدید برف در محور اردستان به اصفهان محدوده روستای "بغم" هستیم و ضروری است هر گونه تردد در این محور با استفاده از زنجیر چرخ انجام شود.

جانشین رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: همچنین بارش برف خفیف در محورهای نجف‌آباد به تیران، همه محورهای گلپایگان، محور سمیرم، انارک– نایین، محور زرین شهر به شهرکرد گردنه قهفرخ، محور سفید دشت – زرین شهر، گردنه ملااحمد، اردستان به کاشان، مورچه خورت به اصفهان و همه محورهای دامنه گزارش شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تصادف فوتی و شدید طی ۲۴  ساعت اخیر در محورهای استان اصفهان گزارش نشده است، اضافه کرد: به همه کسانی که قصد تردد در محورهای استان اصفهان با توجه به شرایط نامناسب جوی را دارند توصیه می‌شود زنجیر چرخ حتما همراه داشته باشند و قبل از آن نحوه استفاده آن را بدانند.

سرهنگ زارع افزود: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات در روزهای  برفی و بارانی ناتوانی رانندگان در کنترل خودرو است و درخواست داریم چنانچه رانندگان تجربه رانندگی در زمان بارندگی را ندارند از تردد در این محورها خودداری کنند.

کد خبر 405213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.