اختصاص ۲۴ میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی شهرداری دیواندره

شهردار دیواندره از اختصاص اعتبار ۲۴ میلیارد ریالی برای اجرای چهار طرح ساماندهی ورودی شهر شامل احداث میدان، اتصال خیابان ۲۴ متری به شهرک‌ها، ایجاد فضای سبز برای شهرک‌های بهداشت و ۱۶متری و شروع عملیات عمرانی پارک جنگلی خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد محمودی با تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این شهید والامقام تا آخرین روزهای عمرش در خدمت اسلام و دفاع از سرزمین ایران بود.

وی با بیان اینکه اولویت شهرداری ایجاد درآمد پایدار است، افزود: در ۵۰ روز کاری گذشته، سرمایه گذارانی به شهرستان دعوت شدند که عقد قرارداد برای ساخت ساختمان پزشکان توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی از مهم‌ترین آن‌ها است.

شهردار دیواندره اضافه کرد: حدود دو میلیارد تومان از سازمان شهرداری‌ها برای احداث جایگاه عرضه سوخت که به دلایلی ساخت آن متوقف شده بود قالب تسهیلات دریافت شد؛ این پروژه با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و تا خرداد سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار دیواندره با اشاره به خرید تجهیزات مختلف برای این شهرداری به ارزش دو تا سه میلیارد توان در سال بر ضرورت احداث انبار مرکزی بزرگ تاکید کرد و یادآور شد: انبار جدید تا یک هفته دیگر آماده بهره‌برداری خواهد شد.

محمودی ادامه داد: فاز اول ساماندهی دره زباله با اجرای ۴۵۰ متر فنس‌کشی انجام شد، با ایجاد جایگاه نگهبانی برای این محل ماهیانه ۴۰۰ میلیون ریال برای شهرداری درآمدزایی ایجاد می‌شود.

وی به تغیییرات سیستم اداری شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری دیواندره از بدو تاسیس تاکنون واحد برنامه‌ریزی و مطالعات نداشت که در حال حاضر این واحد ایجاد شده است و یکپارچه کردن سیستم شهرداری از دیگر برنامه‌های در دست اجرا است.

شهردار دیواندره با بیان اینکه بدهی شهرداری به پیمانکاران هشت میلیارد تومان بود که مشکلات فراوانی ایجاده کرده است، تاکید کرد: ۷۰۰ میلیون تومان از این میزان بدهی پرداخت شده است.

محمودی افزود: خرید یک دستگاه بیل مکانیکی با هزینه ۴۱۰ میلیون تومان و اختصاص ۱۲۰ میلیون تومان اوراق برای ساماندهی محله خلیفه آباد از دیگر کارهای شهرداری در دو ماه اخیر است.

منبع: ایرنا

کد خبر 405039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.