بختیار: بهتر است خود آمریکایی ها از منطقه فرار کنند

نماینده مردم گلپایگان گفت: بهتر است خود آمریکایی ها کلاهشان را بردارند و از منطقه فرار کنند. ماندن آنها در منطقه چیزی جز خسارت برایشان به بار نخواهد آورد. آنها باید بدانند همانطور که مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی مطالبه کردند، ما انتقام سختی از آمریکا خواهیم گرفت.

علی بختیار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد حمله هوایی ایران به پایگاه نظامی آمریکایی عین الاسد اظهار کرد: همانطور که مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی مطالبه کردند انتقام شروع شده است و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، این اولین سیلی به آمریکا بود. سردار سلیمانی در سراسر جهان به عنوان سردار مبارزه با تروریسم شناخته می شد و در تمامی مراسم‌ها برای شهادت سردار سلیمانی چه در ایران و چه در سراسر جهان، مردم مطالبه شان گرفتن انتقام سخت از آمریکا بود. این اولین حرکت و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی در قبال خون شهید سلیمانی است که با موفقیت انجام شد.

وی افزود: قطعا انتقام سخت صورت خواهد گرفت. آمریکایی ها به نفع خودشان است که هرچه سریعتر نیروهایشان را از منطقه خارج کنند. حضور این نیرو ها نه به نفع دولتمردان آمریکا است و نه به نفع سربازانشان؛ بنابراین بهتر است خودشان منطقه را ترک کنند. پاسخ جمهوری اسلامی از این حمله کوبنده تر خواهد بود. آمریکا خودش باعث برپا شدن این آتش شد که البته رژیم صهیونیستی نیز در این ماجرا با آنها هم دست بود. 

نماینده مردم گلپایگان در مورد سخنان شب گذشته ترامپ گفت: ترامپ آدمی سیاست مدار و تحلیلگر نیست و هیچوقت حرف های دقیقی نمی زند. از یک طرف می گوید دنبال جنگ با ایران نیست و جنگ با داعش را بر جنگ با ایران ترجیح می دهد و از طرفی از تشدید تحریم ها علیه ایران سخن می گوید. این تناقض ها ناشی از ضعف و ترس و وحشت دولت آمریکا است که می خواهد کار به همین جا خاتمه پیدا کند؛ اما باید بدانند این اولین پاسخ جمهوری اسلامی در قبال خون شهید سلیمانی بود. نیروهای آمریکایی و پایگاه های نظامی شان دیگر در منطقه امنیت نخواهند داشت.

بختیار خاطرنشان کرد: بهتر است خود آمریکایی ها کلاهشان را بردارند و از منطقه فرار کنند. ماندن آنها در منطقه چیزی جز خسارت برایشان به بار نخواهد آورد. آنها باید بدانند همانطور که مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی مطالبه کردند، ما انتقام سختی از آمریکا خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید در:

کد خبر 404970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.