ابوترابی: انقلاب سوم خروج آمریکا از منطقه است

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز انتقام سخت گفت: پاسخ به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز اخطاری به آمریکا است که دم تان را بگذارید روی کولتان و از منطقه خارج شوید، امیدواریم انقلاب سوم یعنی خروج آمریکا را از منطقه رقم بزنیم.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی‌ها در عراق در پاسخ به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی شروع انتقام سخت است؛ با این عملیات نشان دادیم می‌توانیم مهمترین پایگاه‌های آنها را بزنیم.

وی ادامه داد: این اقدام اخطاری به آمریکا است که دم تان را بگذارید روی کول تان و از منطقه خارج شوید، امیدواریم انقلاب سوم یعنی خروج آمریکا را از منطقه رقم بزنیم.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فضای امروز به نفع ترامپ نیست و او با این کارها قطعا توسط هم حزبی هاش در آمریکا استیضاح می شود؛ در آمریکا برای جنگ جدید ظرفیت نیست و ترامپ با شهادت حاج قاسم سلیمانی" و "ابو مهدی مهندس" استیضاح خودش را سرعت داد.

ابوترابی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها تمایل ندارند وارد جنگ جدید شوند و سپاه پاسداران در بیانیه هوشمندانه خود با مردم آمریکا صحبت کرده و آنهار را مخاطب قرار داده است که ایران نمی خواهد سربازان آمریکایی بی جهت کشته شوند. ایران با این اقدام ضرب و شصتی به آمریکا نشان داد و ثابت کرد در برابر اقدامات تلافی جویانه ایران آمریکایی‌ها نمی تواند کاری بکنند.

وی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سردار سلامی در تشییع سپهبد سلیمانی به صراحت بدون آنکه اسم بیارد به آمریکایی ‌ها اعلام کرد جایی که خیلی دوستش دارید را هدف قرار می دهد.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 404848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.