تعویق یک هفته‌ای بزرگداشت آیت‌الله هاشمی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی از پنجشنبه این هفته به هفته آینده موکول خواهد شد و بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی و آیت‌الله هاشمی همزمان در آن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی پس از پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران، در پاسخ به پرسشی در خصوص زمان برگزاری مراسم سالگرد آیت‌الله هاشمی اظهار کرد: به احترام برگزاری مراسمی که برای سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود و برنامه‌ای که احتمالا در بیت رهبری به همین مناسبت برگزار خواهد شد، این مراسم از پنجشنبه این هفته به هفته آینده (۲۶ دیماه) موکول خواهد شد و بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی و آیت‌الله هاشمی همزمان در آن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی مترو به شهروندانی که در مراسم تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی حضور داشتند، افزود: در مسیر بازگشت، از مراسم از مترو استفاده کردیم که به دلیل شلوغی سکوها، به مدیر مترو اعلام کردیم تعداد مأموران را برای هدایت مردم به داخل واگن و خروج از ایستگاه‌ها افزایش دهند تا نظم بیشتری در سکوها برقرار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اگر جمعیت پس از پایان مراسم افزایش پیدا می‌کرد، ممکن بود وضعیت خطرناک پیش آید که به این تذکر توسط عوامل مترو عمل شد.

پرونده باغات تا پایان سال بسته می‌شود

وی دلیل برگزاری جلسات روزهای سه‌شنبه شورا را بررسی موضوع باغات دانست و اضافه کرد: برخی از پرونده باغات تهران مدت‌هاست که معطل مانده و مردم نیز منتظر هستند تکلیف آن مشخص شود؛ به همین دلیل تا پایان سال، پرونده باغات را در روزهای سه‌شنبه بررسی می‌کنیم.

هاشمی با اشاره به نحوه رسیدگی به پرونده باغات خاطرنشان کرد: برای آنکه حق کسی در این پرونده‌ها ضایع نشود، باید اطلاعات کافی در اختیار داشت که در برخی موارد، اعضا برای تصمیم‌گیری، اطلاعات کافی ندارند و اسناد کافی نیز در اختیار کمیسیون مربوطه قرار نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه اصلاح ساختار شهرداری یک حرکت رو به جلو بوده و قدم به قدم در این رابطه تصمیمگیری می‌شود، تصریح کرد: لزوما هر تغییر ساختاری نیازی به کاهش و تعدیل نیرو ندارد و نباید در میان کارکنان شهرداری احساس بدی ایجاد شود؛ برای چابک سازی نیاز به کاهش نیرو نیست چون ممکن است تعدادی از نیروها از بخشی به بخش دیگر منتقل شوند.

کد خبر 404724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.