معافیت ۱۰۰ میلیون تومانی کشاورزان شرق اصفهان با مصوبه شورای شهر

اعضای شورای شهر اصفهان، نظام صنفی کشاورزان شهرستان اصفهان را از پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان ارزش افزوده برای ایجاد ساختمان اداری خود معاف کردند.

مهدی مزروعی، سخنگوی شورای شهر اصفهان درحاشیه یکصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تصویب لایحه حمایتی شهرداری از نظام صنفی کشاورزان شهرستان اصفهان گفت: شورای شهر با لایحه معافیت پرداخت مبلغ ۱۰۰‌ میلیون تومان مربوط به ارزش افزوده ایجاد ساختمان اداری صنف کشاورزی شهرستان اصفهان در مجموعه اداری شهید کشوری موافقت کرد.

وی با بیان اینکه این لایحه با رویکرد حمایتی از کشاورزان شرق اصفهان مطرح و تصویب شد، افزود: رئیس هیات مدیره نظام صنفی کشاورزان شهرستان اصفهان در نامه‌ای معافیت این صنف از پرداخت این مبلغ را از شهردار اصفهان خواستار شده بود که ایشان با ارسال لایحه‌ای به صحن علنی مجوز این اقدام را از شورای شهر خواسته بود و با تصویب اعضای شورا این مجوز صادر شد.

به گزارش ایمنا، لایحه حمایتی شهرداری اصفهان از نطام صنفی کشاورزان شهرستان اصفهان با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی این کشاورزان و منوط به اینکه قصوری در ساخت این دفتر ایجاد نشود، به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

کد خبر 404357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.