اختصاص ۱۴۰ اتوبوس برای انتقال عزاداران سردار دلها به میدان امام

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: ۱۴۰ دستگاه اتوبوس جهت ایاب و ذهاب عزاداران مراسم گرامیداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به میدان امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده است.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیرو برگزاری اجتماع باشکوه مردم برای برگزاری مراسم سوگواری سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی از ساعت ۱۴ امروز –شنبه ۱۴ دی‌ماه ۹۸- سرویس دهی اتوبوسرانی اصفهان از میادین اصلی و تمام نقاط شهر به سمت میدان امام خمینی (ره) انجام شده و تا ساعت ۱۸ با پایان یافتن برنامه و بازگشت عزاداران سرویس‌دهی تمامی ناوگان و خطوط منتهی به میدان امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۸۰ دستگاه اتوبوس از مساجد، پایگاه‌ها و مجموعه‌های مسکونی به سمت محل برگزاری مراسم گرامیداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سرویس ‌دهی می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: تمامی راهبران ناوگان اتوبوسرانی اصفهان و حومه ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، از خداوند متعال آرزوی علوّ درجات برای روح بلند و ملکوتی این سردار رشید برای بازماندگان معزّز و تمامی همرزمان و همراهان او از درگاه حضرت حق صبر جمیل و اجر جزیل و ادامه راه او را مسألت می‌کنند.

کد خبر 404180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.