پاسخ پشیمان کننده ای به متجاوزان آمریکایی خواهیم داد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: این رویداد تلخ مانند همیشه باعث تحکیم و انسجام ملی می شود و نشان داد آمریکا وارد یک رویارویی جدیدی با ایران شده است.

محمود صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در واکنش به ترور و شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: به تعبیر حضرت امام (ره) شهادت هنر مردان خدا است. قاسم سلیمانی اسطوره اخلاص، ایثار و مقاومت است که در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در مقابل متجاوزان و تروریست های بین المللی در منطقه ایستاد.

وی افزود: قاسم سلیمانی فراتر از طیف ها و جریانات سیاسی بود و با اخلاص و ایثار خود در قلب ها حکومت می کرد؛ از همین رو همه او را نماد مقاومت ملی می دانند و این جنایت آمریکا را تجاوز به تمامیت ارضی کشور عراق تلقی می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا این رویداد تلخ مانند همیشه باعث تحکیم و انسجام ملی شده و نشان داد آمریکا وارد یک رویارویی جدیدی با ایران شده است. این هشدار است برای همه ما که همبستگی خود را تقویت کرده و از دست آوردهای انقلاب مقتدرانه دفاع کنیم.

صادقی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس همسو با راهبرد های نظام و رهبری و دولت عمل خواهند کرد و ضمن حفظ هوشمندی در برابر نقشه های متجاوزان، پاسخ پشیمان کننده ای به متجاوزان آمریکایی خواهند داد.

کد خبر 404040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.