غبار آلودگی امروز در اصفهان می‌ماند

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به ماندگاری غبار آلودگی در مناطق مرکزی و صنعتی استان، گفت: جمعه بعد از ظهر با تقویت سامانه ناپایدار بارش برف و باران را در مناطق غربی و شمالی استان شاهد خواهیم بود.

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم جوی پایدار در استان طی امروز، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان به صورت صاف و وزش باد در ساعات عصر و شب خواهد بود.

وی با بیان اینکه غبار آلودگی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان تا امشب ماندگار است، افزود: وزش باد و افزایش ابر از عصر امروز به ویژه در نیمه غربی استان آغاز می شود و با تقویت این سامانه ناپایدار از بعد از ظهر جمعه بارش برف و باران را در این مناطق شاهد خواهیم بود؛ بارش ها تا روز شنبه در نیمه غربی و شمالی استان ادامه دارد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا سه درجه ای کمینه دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: چادگان با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می شود.

وی گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

کد خبر 402910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.